Reklamační podmínky a práva z vadného plnění

1. Podmínky pro podání reklamace a její řešení
Reklamaci může kupující uplatnit na veškeré zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu na adrese trpyt.cz, pokud zboží vykazuje vady způsobené výrobou, materiálem nebo nesprávným plněním ze strany prodávajícího. Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o nákupu zboží.

2. Lhůta pro uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od data převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným používáním zboží, mechanickým poškozením nebo nedodržením návodu k použití.

3. Možnost uplatnit záruku na skleněné ozdoby
Na skleněné ozdoby se vztahuje záruka, pokud nejsou mechanicky poškozeny a byly používány v souladu s určením. U těchto produktů platí záruční lhůta 24 měsíců, pokud není specifikováno jinak.

4. Postup při uplatnění práva na opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz
Kupující je povinen oznámit reklamaci prodávajícímu e-mailem na adresu eshop@trpyt.cz, včetně podrobného popisu vady a přiložení fotografií či jiného důkazu, pokud je to možné. Prodávající následně poskytne pokyny pro další postup reklamace.

Pokud je reklamace oprávněná, prodávající nabídne bezplatnou opravu nebo výměnu zboží. V případě, že není možná ani oprava, ani výměna, bude kupujícímu vrácena plná kupní cena zboží bankovním převodem do 30 dnů od schválení reklamace.